Administratief medewerker

Ben jij de administratieve alleskunner die we zoeken?

Autoradam groeit, en daarmee ook onze financiële afdeling! We zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven medewerker administratie die graag wil leren en groeien. Heb je oog voor detail, ben je klantgericht en houd je van afwisseling in je werk? Dan is deze vacature iets voor jou!

Wat ga je doen?

Als medewerker administratie bij Autoradam draag je de verantwoordelijkheid voor de financiële administratie van meerdere BV’s binnen onze organisatie. Je wordt het aanspreekpunt voor de directie en een vraagbaak voor je collega’s. Samen met een dynamisch team zorg je dat alle financiële processen vlekkeloos verlopen. Denk aan:

  • Ondersteunen bij het controleren van de maand- en jaarafsluitingen
  • Verwerken van bankboekingen
  • Debiteur- en crediteurenbeheer, je hebt overal mee te maken.
  • Door de dynamiek variëren de werkzaamheden en is geen dag hetzelfde

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een gemotiveerde collega die nauwkeurig te werk gaat, analytisch sterk is en altijd het overzicht weet te bewaren. Je bent een echte teamspeler, maar neemt ook graag het voortouw wanneer nodig. Verder beschik je over:

  • Een afgeronde MBO-opleiding in een financieel-administratieve richting;
  • Een HBO werk- en denkniveau;
  • Een positieve, kritische houding en je bent niet bang om je mening te geven;
  • Fulltime beschikbaarheid (32-38 uur per week);
  • Humor, want bij ons wordt hard gewerkt maar ook veel gelachen!

Wat bieden wij jou?

  • Salaris: €2.800 – €3.800 per maand (op basis van ervaring);
  • Doorgroeimogelijkheden naar hoofd administratie;
  • Leuke extra’s: 20% personeelskorting in onze shop, 50% korting op voertuigverhuur, 1x per week gratis door de wasstraat. Secundaire arbeidsvoorwaarden pakket Alleo;
  • Gezellig team en jaarlijks een spetterend bedrijfsfeest;
  • Persoonlijke ontwikkeling: jaarlijkse trainingen en opleidingen in overleg;
  • Reiskostenvergoeding als je buiten Almere woont.

Waarom werken bij Autoradam?

Bij ons werk je in een team welke bestaat uit de directeur, 3 administratieve medewerkers, 1 HR-manager en 2 Marketeers. De sfeer is niet alleen informeel, maar ook gezellig en leuk! De lijnen zijn kort waar door je snel kunt schakelen en iedereen goed leert kennen, successen vieren we samen en zorgen dat iedereen zich thuis voelt.  Groei jij mee met onze ambitie?

Interesse?

Solliciteer vandaag nog en wie weet verwelkomen we jou binnenkort als onze nieuwe administratieve topper!

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.